Ahoj, ahooj :)

Príjemný deň prajem :) Konečne nie je tak horúco ako predošlé dni. Konečne je príjemne. Dnešný deň vidím na úplný chill s kamarátmi .. a nebude chýbať FIFA :D Síce nad nimi stále prehrávam no nemôžem si pomôcť, veľmi ma to baví :D Po skvelom obede (kurča na slanine) a ľadovej káve so zmrzlinou, hneď vyzerá deň krajšie :) Chcela som aj pridať nejakú fotku .. ale mobil nejak neposlúcha a nechce sa pripojiť ku počítaču :/ Najbližšie pridám asi nejaký ten môj výtvor .. nejaké to líčenie a tak :)

A ako začal deň vám ? :) Hrá tu okrem mňa niekto FIFU ? :D
 .. inak plánujem, že si stiahnem Tekkena :D

Inak veľmi pekne ďakujem za komentáre aj za to, že za 3 dni už je 183 zobrazení blogu :))))))

A pridávam aspoň fotku z webkamery :))

To je asi vše :) Have a nice day :)) BBye :)

2 komentáre:

  1. Neviem si vytvoriť o tebe názor za taký krátky čas, no zaujala si :) Budem sem chodiť častejšie a uvidím aké články budeš pridávať a či sa mi budú páčiť :)
    FashionbySue.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veľmi rada :))) L a - S i s s i

      Odstrániť

Thank you for all visits and coments :)